lördag 18 augusti 2012

Drivkraft!

Alla sa till mig under graviditeten sov för sen får du aldrig sova...
Och du ska bara veta hur trött man är sen när man fått barn..
Gnäll inte osv osv
Jag var konstant trött under dem få veckor jag var gravid o jag hatade när alla sa dem orden till mig.

Nu i efterhand tycker jag oxå det är dumt o säga så för jag är inte tröttare nu än jag var då.
Man får en inre styrka o man orkar fast man inte tror det.
För att inte få sova gör ju att man blir irriterad o allmänt off vare sig man har barn el inte.
Men nu har jag Hampus o då har man lagt in en extra växel o har så enormt mycket mera tålamod o känner efter så mycket mindre.


Så till er alla som bad mig sova medans jag kunde... o att jag slulle njuta o inte gnälla för när man får barn är man konstant trött.
FUCK YOU FOR SAYING THAT!!!!
 för jag är inte mera trött nu är då.
Olika trötthet dock men inte värre än innan.

Till er om är gravida o as trötta kan jag säga att jag har en son med kolik o som har extremt ont dygnet runt men jag är inte tröttarre nu än då!

Min kärlek till Hampus ger mig orken o strykan att gå framåt.
Finns inget som är så intesivt o stark som kärlek till sitt barn.
Att den kan få en o flytta berg är verkligen ett sant ordspråk.





1 kommentar:

  1. En bättre väckarklocka än sina älsklingar finns inte =)Finns inte en dag som går då jag skulle vilja byta ut pluttan mot en sovmorgon! Saknar dig!!!! Puss och kram från Emelie och mig

    SvaraRadera