måndag 13 augusti 2012

Ingen uppdatering på länge!

Sorry för mitt dåliga bloggande sista tiden.
Har 2st ursäckter ena är att det inte gått att blogga el publicera inlägg.
Andra är att jag inte haft tid el ork att försöka varje dag,haha!

Veckan som varit har jag iaf varit på mitt jobb och hälsat på lite =)
Hampus i vagnen på väg (min finaste)

Vi har även fått upp lite små saker på väggarna som köksklockan
Nyckelskåpet


En tavla man kan skriva kom ihåg saker på eller bara gulliga meddelanden på =)

Sen i fredags var vi ut till barkarö o åt så gott hos Daniel syster Annie o hennes kille.
Verkligen super trevlig o dem bodde jätte fint.
(suddiga <3)

Lärdagen vart det stan med Emma o en god lunch <3.
Sen gick vi hem hit o emma gosade sig lite med lill prinsen

Sen åkte vi och hämta Emelie o sen till Emma och skålade i både öll o vin =).
Jag kom hem halv tre...Fast vi var inte ut, satt bara o snackade o hade så trevligt.


Nu ska jag till BVC med lilla älskling o han ska få vaccination.
Sen blir det lunch med hjärtat o efter det har jag inget planerat.
Min vecka:
Men på Ons ska jag ha lönesamtal o efter det ska vi hem till Malin o hälsa på.
Ev ska jag räffa linda*2 i morgon om dem kan.
Sen ska jag försöka ta mig till jobbet o hälsa på dem någon dag oxå.
Lördag är det tjejfest hos Nadja
Sen har vi att få klart köket el det som går att få klart på att göra listan.
Så har lite att syselsätta mig med =)
Ha en härlig måndag!


2 kommentarer: