fredag 31 augusti 2012

Hjärnspöken!

Hampus hade som bekant en väldigt jobbig dag i går o hade mycket ont.
Sov inte o kräktes.
 
På kvällen vit 22-23 när jag skulle lägga mig och lilla <3 just somnat.
Så fick jag sån ångest o panik att han kanske skulle dö under natten.
Tänk om han slutar andas,om han spyr o kvävs o jag inte vakna, varför har jag inte ringt 1177 osv osv...
(morgon myser)
 
 
Älskar dett barn så mycket att jag skulle inte kunna leva en dag utan han.
Han är så mysig o så himla go att jag vill bara pussa på honom hela tiden.
Jag antar alla mammor känner som jag gör för sina barn =).
(första gången jag har han i min famn 3dagar gammal)
 
 
Men rädsla att förlora honom hr kommit tillbaka o det är jätte jobbigt.
Känns som jag måste ta vara på varje sekund för han kanske inte finns i morgon.
Jag vet inte varför denna extrema rädsla kommit tillbaka o vad jag ska göra för att ta bor den.
 
 
Har nyss lämnat han till mamma o pappa över dagen men saknar han o vill helst ha hem honom nu direkt.
Vet har har det så bra där o blir bortskämd på alla sätt o vis men ändå känns det som jag missar en dag ur hans liv.
Hjärn spökerna kommer nu oxå tänk om det händer något o jag ej är där.
Vet att vad skulle det egentligen göra för skillnad om jag var där förutom för mitt eget samvete.
Men då kommer ju känslan att om det händer någon o jag inte är där hade jag kanske kunnat göra något .
 
 
Ja jag vet att det bara är dumma tankar som tar energi men kan inte hjälpa att dem kommer.
Älskar som sagt detta barn mera än ord kan förskara.
Utan han vet jag inte vad jag skulle göra.
 
Men ska försöka släppa dem o göra något vettigt.
Hoppas ni får en super helg alle sammans <3!
Kram
 


2 kommentarer: