fredag 3 augusti 2012

Centrallassarettet!

Ibland tror man ju vårat sjukhus är ett skämt.
Remissen på Hampus brock har inte blivit skickat till uppsala o dem vägrar låta mig tala med kirurgen när jag ringer.
På måndag kan jag återkomma.

Tur jag har Lollo som har en snäll mamma som jobbar på kirurgen i huddinge o har hjälpt mig när jag har frågor.
Sen Daniels mamma som oxå är sjuksköterska o hjälper mig.

Min älskade lilla pojke ska inte behöva ha så fruktansvärt ont som han har o att dem inte skickat remissen än är ju katastrof.
Ska det behöva bli akut för han ska få hjälp????
Så fruktansvärt otrevlig tjej i växeln på sjukhuset oxå.
Riktig bitter fitta.


Nu ska jag kämpa med näbbar o klor för H ska få en operation så fort som möjligt.
<3 älskade lilla hjärtat <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar