måndag 27 augusti 2012

Många bollar..

Att jag aldrig lär mig att INTE ha så många bollar i luften på en gång...

Skulle rensa lite på övervåningen idag o vad händer??
Jo jag börjar rensa i nån minut sen tröttnar jag o börjar riva på en vägg...
Vilket innebär att allt jag sopat o städat undan innan jag jag börja riva var förgäves....
Sen tröttnar jag på o riva för det var jobbigt..då bär jag ner lite grejer i källaren o drar fram massa städ saker till nedervåningen o nu så .......
står jag här med hallen fulla av saker som ska ner i källaren en skitig övervåning med en halv riven vägg, dammtussar som flyger hej vilt i hela lägenheten o oupp packade kartonger i köket, tre stora tvätt högar som ska vikas o två stora som ska tvättas.
 
KAOS ja det verkar vara då jag jobbar som bäst,haha!
Nej nu när jag sätta lite fart om jag ska få något av allt klar..
Trevlig måndag på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar