lördag 25 augusti 2012

Senaste filmerna jag sett!

Dem här filmerna har jag hunnit se senaste tiden o fan vilka dåliga,haha!
Nee har varit någon som har varit ok iaf som dessa två.
Ögongodis i denna rulle =)
 Den här var kanske inte så super men i gemförelse med dem andra jag sett är den godkänd.
inte min typ av film direkt med ok den oxå
 
 
Dem här är inte värda att se o jag kanske borde förstått det men..
 
Skulle kunna vara sämsta filmen genom tiderna...

 
Den här vet jag inte vad jag ska säga om inte as dålig men inte bra heller..
Den här var bara konstig o inte bra alls
 
Ja jag har hunnit glo på en del.. bakis söndagen kollade jag på fyra filmer =),haha!
Skulle vilja se nya spindelmannen och magic mike dem tror jag är värda att se!
Sen dem här oxå:

 





 
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

  1. var kollar du på dilmerna nånstans? nån sida du kan rekommendera??

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag brukar ladda hem från www.swesub.tv den har mycket filmer o alla har svensk text =).

    SvaraRadera