lördag 4 augusti 2012

REA!

Jaha då hade man gjort av med yttligare 1200kr på rean..
Till mig själv vart det underkläder för 300kr



Tidigare har jag köpt 10pat till trosor men dem kostade 30kr st så nu när jag hittade för 10kr st var jagju bara tvungen att handla,haha!
Till Hampus blev det lite blandat.






Min sötis <3
Jag har lockar =)

Farmor myser med mig.


Har hunnit mycket idag känns det som.
Varit på stan o shoppat med pappa (olle) på morgonen.
Sen kom Daniel ner o vi luncha o shoppade till Hampus.
Sen hem o fikade och åt god macka på bröd som farmor Therese bakat.
Daniel köpte nya hudkrämer o en tvätt nu när han flög hem =)



Nu ska jag bara mysa resten av kvällen med mina prinsar.
Underbart o ha stora kärleken hemma <3.
Kram o trevlig lördag





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar