onsdag 30 november 2011

Sometimes i get scared of my self!

Ibland undrar jag vad som händer med mina känslor då jag känner totalt nada?
Jag kan inte bry mig mindra fast jag vet att en människa jag tycker om  behöver hjälp?
Vad är fel på mig?

Jag känner att ja alla har det jobbigt o så är livet bara knalla på o hålla huvudet ovanför vatten ytan o överleva.
Vad är min empati o medmänsklihet?
Otäckt o önskar jag brydde mig men gör inte det.

Livet är orättvist o man får lära sig o stå ut o hitta dem saker som gör att man vill gå upp o vill kämpa på.
(jag skulle kämpa o göra allt du gör om jag var i din situation)
Så jag önskar verkligen det kommer bli bra och ordna sig.
Du är stark o fixar det.

Jag Tror det handlar om att i detta fallet gäller det en sak som jag inte kan förstå o det gör att jag inte bryr mig.
Eller så handlar det om att jag orkar inte känna o bry mig för jag har inte tid eller energi på att vara ledsen o känna smärta just nu.

Vad det än är som händer med mig är det inte likt mig och är lite oroväckande.

Jag hoppas att det är så för annars är jag på djupt vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar