måndag 7 november 2011

Lycklig, trött o lite stressad!

Är glad och tacksam över så mycket i mitt liv.
Lite stressad över renoveringen fast det går väldans bra med tanke på vi knappt varid där i 4 heldagar.

Imorgon börjar jag skolan oxå o det ska bli spännande o jag ser fram emot att få andvända dem små grå i huvudet igen.

Otroligt trött eftersom jag inte är van att jobba med kroppen så pass mycket som nu.
Hjärtat har gått med på den toa stol han tycker är super ful men med lite kvinnlig charm så kan man få sin vilja igenom,haha!( om jag har tur kan vi köpa dem idag 2st )

Här är lite flera renoverings bilder..Idag har vi dragit bort lite lister, börjat med att slå bort vägg uppe samt ta bort trapp räcket o lite annart små pyssel.





Kl är bara 20.00 och jag håller på att somna sittandes så nu blir det sängen.
natti natti!


1 kommentar: