fredag 25 november 2011

Fredags myyyyyys!

Idag har jag varit en snabbsväng i lägenheten o städat lite då det ser ut såhär när daniel får vara själv ..
Hade även fått upp en ny dörr skylt =) som hjärtat gjort
Dagen började som bekant med lite sjukling men piggnade till och var ut och åt lunch med Daniel och PAPPA =), sen jobba lite o efter det var jag o storhandla.
Blev även 2st födelsedags pressenter till daniel
Sen kom Mamma och pappa och vi åt lasange,sallad och vitlöksbröd.. blev det massa gott till efterrätt.




Vi var även ner till Bror  och Carro i någon timme och fikade o planerade inför julen.
Daniel och jag ska ta med skinkan och prinskorvar.
Bra och ha lite knytis så inte en behöver stå med allt.
Nu sitter jag o daniel i soffan med varsin dator o är sociala utan att prata =),hehe!
Snart ska jag krypa ner o sova.
kram o natti på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar