lördag 12 november 2011

Bara tragist!

Hej hej!
Idag har jag bjudit in ca 20st att hjälpa till o renovera....
Bara 6st har svarat om dem kan el ej.
Tack till er som svarat =).
Ingen av dem 6 kan men tacksam för svaret så man vet o kan planera.

Till er andra kan jag bara ifråga sätta hur svårt kan det vara o svara på ett sms, face el ringa.
Finns här om ni du vill ha hjälp ..jo eller hur ser det!
Kan inte ens ta sig att svara på en inbjudan.
Fy fan va illa!
Så undra människor varför jag inte öppnar mig när jag vill/behöver ha hjälp!!!!!!!!!!!!
Det här säger väl ALLT!

Jag finns fan där för alla när dem behöver men inte EN enda finns för mig.
(förutom mina närmaste då, så ta inte åt er ni som vet vilka ni är)

Hoppas ni känner er träffade o att ni fattar att det är just ni det är jag menar.

Inbjudan till inflyttningsfesten är NI garanterat inte med listan.

<3
Tack till dig Lollo,sandra,emma o pernilla,sussi som har brytt er tillräckligt för o meddela er.

Nu ska iaf jag iväg o riva lite...
Skönt o slå på saker när man är på dåligt humör, vet inte varför jag blir besviken o bryr mig men jag gör ju det tydligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar