tisdag 8 november 2011

Skola o jobba!

Hej!
Iag var jag på första skol "dagen" o fick all information jag behöver för att läsa på distans.
Jag ska försöka validera bort 2st ämnen men skulle vilja 5st andra ämnen extra..
Demensvård/ och rehablitering/habitering,sjukvård, alternativ medicin och sist spykologi B men får se om jag har tid o läsa in det o fall jag ens får det. Jag önskar iaf att kunna göra det.
Daniel har gjor mera bra köp i dag då han har köpt garderobs dörrar till kanonpris. Man sparar ju MASSOR med 1000lappar på att handla på blocket o på rean.
Redan uppe i ca 10.000kr rabbat på dusch hörnan,garderobsdörrar 2st samt duschen.
Nu ska vi leta vidare på blocket o nätet efter badrumskap =)!
Sen blir det glo på film i soffan med något gottigt.
Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar