lördag 26 november 2011

Kära tomten!

 
Jag tänkte jag skulle lämna första halvan på min önske lista till dig redan nu så du har lite tid på dig =).
 
1. Pressentkort på IKEA
2. Pressentkort på KICKS
3. Ljus från country house

Finns många goda dofter på ljus jag vill ha därifrån.
4. Något kakfat liknade dessa el något av dem (indiska och åhlens)

 
5. Burkar/tvättkorg med text på som dem här tex




 
Ja finns ett helt hav med fina burkar till hemmet =).
 
Så nu var första delen av önskelistan klar .
Imorgon är det första advent o D  och jag ska ut o äta något gott
Först ska vi såklar fixa i lägenheten o jag måste köpa mossa o lite tillbehör till min fina adventsstake som jag köpte i dag så jag kan tända ljus o fika i morgon kväll.
Natti natti.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar