onsdag 20 april 2011

Vad händer?

På väg hem från jobbet börjar tårarna bara att rinna o jag får panik vid tanken på att gå tillbaka till jobbet i morgon.
Känslan av att kvävas kommer över mig o tårarna rinner ännu mera...
Jag grips av panik.
Jag lugnar mig o lyfter luren o ringer till jobbet för o fåga hur man sjukskriver sig? Vilket jag aldrig gjort under tiden jag varit på furan. (3år).
Det var enklare än jag trodde då jag endast bara behövde ringa till jobbet.
Jag försöker även ringa hem till min chef för att förklara att jag orkar helt enkelt inte gå till jobbet i morgon då jag mår sjukt dåligt.

Nu när tårarna gör uppehåll slår det mig att det är påsk o storhelgstillägg.
Grips åter igen av panik då jag inser att jag fölorar lätt 2000kr på denna sjukskrivning... Tårarna stömmar återigen ner för mina kinder o jag känner mig ännumera hopplös.

ALDRIG sjukskrivit mig o så gör jag det på storhelg...
Kanske skulle sovit på saken o haft andra känslor i morgon???
Det återstår o se men jag vill inte vara på jobbet o känna den hopplöshet o omotivation som jag gjorde idag.

Hoppas helgen gör mig gott så jag är pigg o glad tills på tisdag när jag ska jobba igen.
Kram kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar