tisdag 5 april 2011

Äntligen hemma!

För första gången i mitt liv så är det helt underbart att få komma hem.
Vi har ju självklart inte bara haft det dåligt på semestern men jobbigt med sjukdom o dåligt väder.
Nu satsar vi på nästa resa istället,haha!
Här kommer iaf några bilder  från 1v när vi hade lite bra väder,samt någon bild från resterande 2 v.

Måste bara säga att jag har ALDRIG fotat så lite som denna resa och jag som tog det stora minnes kortet i kamernan då jag trodde det skulle fotas hejvilt,hehe...

Thailand 2011
På planet ner...
Patong:
I patong bodde vi på ett hotell med fruktansvärt otrevlig personal o sängar hårdare än betong..
Poolen ser trevlig ut men flöt döda djur o äckel i den...
Där stannade vi bara tre nätter.



Kata:
På första hotellet som vi bodde på i kata hade vi perfekt läge o så var det super mysigt. Dem gjorde jätte söta djur av handukarna o ställde på lite olika ställen.
Här är rummet o lite bilder på olika djur.




Dem hade även apr,grisar mm... Söta är dem iaf hihi!






Mera Bilder kommer men fick visst lite brottom nu när jag kollade på klockan.
Ha en härlig onsdag.
kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar