torsdag 14 april 2011

Lee 1år idag =)!

Vårat lilla charmtroll blir 1år idag <3!
<3 Mysa o gosa är det bästa jag vet <3

om jag står så här då!

Ååå vad är det jag ser...

Är det så här ni sitter? ??

Prata det gör jag helst hela tiden =)

Här är våran stora kille <3


Lee är verkligen en härlig katt. Grannarna har han charmat totalt.
Vi bor i lägehet i en villa så runt om är det vanliga villor.
Han har sovplatser o egna korgar hos husen bredvid.
Barnen älskar honom o även dem äldre gillar när han kommer på besök o släpper gärna in han på en lite pratstund.
Dem säger han är sååå mysig o längtar efter honom när han inte kommit på ett tag.

Puss på dig älskade Lee.

1 kommentar:

  1. Åhhh Grattis Lee <3 Kommer ihåg när ni fick hem honom, han va så liten och go. Jag blev kär direkt ;)
    Massor med grattis pussar från mig. /
    Linda pip pip

    SvaraRadera