måndag 25 april 2011

Tillbaka till verkligheten!

Denna påsk med nästan sommar värme har gått för fort!
Vi har suttit ute en del o fikat plus solat oss lite =).




Här är dem fina tulparnerna jag fick när jag fyllde av Emma!
Fick oxå pressent kort på vero moda =), Där jag idag shoppade upp dem på dessa två plaggen,haha!(mycket nöjd)



Sen köpte jag även 1linne på hm o två vanliga bas på new yorker.
hm

Jag har hunnit med att träffa vänner under ledigheten o det är det bästa av allt.
Idag träffa jag Jenny på stan o jag shoppade.
Vi åt mjukglass o satt i solen en stund.
Hon hade så fin mage =), jag tror på pojke..hehe!
Ska bli spännande o se vad det blir.

Sandra + barn skulle ha kommit o fikat idag men stackars Amelia är magsjuk så fick skjuta upp det.
Påska dagen lider mot sitt slut o jag är helt död..
Även mina katter är helt slut efter att ha busat o lekt ute näst intill dygnet runt i helgen.
Lee

Nu blir det strax sängen tror jag.
Så underbart o få somna i älsklingens famn igen.. sover så gott. vill nästan inte det ska bli morgon för då måste man gå upp.
kram o natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar