torsdag 7 april 2011

Semester??????

Jag som nyss haft 3v semester ska nu lämna in semestern för sommaren.
Skulle varit inlämnad får 1månad sen Oops!
Hur lätt är det o boka semestern när man inte vet hur sin andra halva ska vara ledig... Typ 1 x 2.

Det som är lite surt är jag har bara 9 semester dagar kvar.
Dock går vi på 5v schema vilket innebär att vissa v har jag bara 3st pass så då kan jag vara ledig 1v med bara 3st semester dagar.
Det mindre bra är ju dem är ju inte veckorna efter varandra så om jag vill ha 3hela veckor måste jag ta dem lite nu o då.

Beslutsångest big time.
Vill ju till turkiet i 2v nu i maj men verkar inte gå så bra med det.
Fast några dagar obetalt kan man ju faktiskt ta.

Nu ska jag försöka orka gå ner o kasta in 2st maskiner tvätt.
Sen blir det handling med bästa pappi.
kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar