tisdag 19 april 2011

sol,sol så härligt!

Vilket skönt väder vi har här i stan.
tog lite vår bilder i trädgården tidigare.





Jag har även varit på stan o shoppat lite idag =)

Träffade Emma o lunchade =),sen träffade jag malin,jenny o finaste lilla Julius.
Alltså han var så söt, blev kär direkt. Riktigt litet charmtroll.
Shoppingen:
Blev 2st t-shirts o en klännig från H&M.



Sen ett par jeans leggings från vero
Den här köpte jag förra veckan el när det var på vero


Vart även en ny kalender som jag behövde.. men fanns i princip bara en som hade hela v på samma uppslag.
Blev iaf denna, kan vara den fulaste kalendern jag ägt men den var på rean så kostade inget,haha!
Här är en bild på mitt nya väldigt korta hår...

När jag ändå lägger in lite klädes bilder kan jag lägga upp en del som blev shoppat i thailand.








Sen var det 3st skor 5st bikinis, 2st linne,4st adidas tröjor o nån mera klänning.

Jag har ju varit på massage idag oxå och det var mycket  nödvändigt då jag har knutar =(, bokade en ny tid i slutet på maj.
Vi ska ju ev åka på planeringsdag på spa med jobbet i början på maj så då kan man ju ta någon beandling då.
Nu ska jag ta mig en magnum mandel o lägga mig i soffan o kolla på film.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar