söndag 24 april 2011

Fika,fest,grilla o filmkväll i soffen...

Jaha då var påsken snart över o jag är snart tillbaka på jobbet!
Fredagen fika var detta Kaffe,te,saft,påskmust,tårta och kakor+bullar!


Fick paket o12 st lotter =) men vann bara 45kr..Bättre än inget iaf.
Det var lagom med folk. Farmor,farfar,faster Lena, bror ,carro,kusinerna Emma o Camilla, pia med barn ,pekka mm.
På kvällen grillade vi Jag,Daniel,Emma,Camilla Anders o Lollo var så gott.

Vi alla tjejer gick oxå ut på Å o drack ett par drinkar..
Emma lite kärleksfull på olika vis =),haha!



På krogen var jag visst benjamin Button och blev ett år yngre för vajre människa som frågade....
På vägen hem stannade en kill oss (min o camilla) frågade hur gamla vi var..
Vi- skratte o sa 25år
Killen- Det tror jag inte på men NI KAN VARA DEM SNYGGASTE MORSORNA JAG NÅGON SIN SETT!

Ja vad fan han menade med det frågade vi inte utan gick.. haha!
Var en super bra fördelsedag med en bra kväll.

Lördagen var vi typ halv döda fram till 14.30 då vi orkade äta lite o lyfta häcken ur soffan/sängen.
duschade och kom ut i solen vid 15.30 =).. var helt fantastiskt skönt.
Emma o Patrik kom o vi bestämde oss för o grilla o kolla film på kvällen så vid 18.00 var dem tillbaka o vi 5 plus bror o carro samt fönsterputsaren =) grillade o åt o hade väldigt bra ute på terassen.

Sen kastade vi oss i soffan med godis ,dricka o film o fika för dem som orkade.
Däckade innan 23 tror jag,haha.

Nu ligger Camilla som var strong nog att årka gå ut i går oxå i sängen o sussar.. Även min trötta älskling ligger i sängen o sover gott.

Jag ska kanske överaska dem med lite frukost.
Ha en härlig dag i solen!
kram så länge



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar