måndag 11 april 2011

Tisdag och massor att göra!

Funderat på hur knäpp jag är o säkert många med mig =).
När man inte har fullt upp o saker som ligger o väntar på att göras så gnäller man att man inte har något att göra,är uttråkad,noll motivation att göra grejer.

Men när man har mycket så är det inte heller bra....Då vill man kunna ligga på soffan o läsa den dära boken el inte göra något alls osv.
Men grejen är man gör ju sällan det när man VÄL är ledig från alla "måsten".

Aja så är det i mitt snurriga huvud iaf, jag längtar tiss jag jobbat av alla måsten o sen när jag väl är fri, blir jag lätt uttråkad.

Mina nya sommar lack =).
Min nya sommar/vår väska

Strax ska jag till frissan o klippa av det slitna i topparna.


Sen är det jobba natt som gäller, börjar kl 13.30 o slutar kl 13 i morgon.
Nu ska jag vika in all tvätt som blivit tvättad under helgen o sen ta o packa väskan till jobbet innan jag duschar .
Sen kl 10.00 har jag tid hos frisören.
Efter frissan ska jag o Pia om hon orkar åka till chili o kolla lite. sen jobbet.
ha en härlig tisdag!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar