tisdag 6 november 2012

Vänner!

Saknar  er  mina underbara vänner!
Hoppas ni vet vilka ni är o tar åt er.

 
Lite mera kloka ord el nåt ,hehe!





 
Ååå tack alla gulliga som skrev på inlägget om varför ni läser mig blogg =), Uppskattar det massor och blir alltid glad när det finns en kommentar.
Till dig Michaela önskar jag dig all lycka till med ditt lilla mirakel o att du fotsätter läsa ibland när du får tid =).
Till dig Camilla tack för du delar med dig av att du känner igen dig =), känns skönt o veta man inte är helt tokig,hehe! Och super kul att du läser min blogg.
 
Jenny jag håller helt med om att vi ses på tok för lite och jag hoppas oxå vi ses mera snart när allt lugnat sig o H växer o blir större.
 
Sandra vi är inte så nära men känns alltid som du är en del av familjen när vi ses.
Du är en otroligt härlig tjej och tyra är ju så söt.
 
Så tack alla för era otrolit fina kommentarer!
Ni brukar göra mina gråa o jobbiga dagar så mycket roligare o ljusare!  
 


1 kommentar: