fredag 9 november 2012

Jo men visst!

Jag ogillar extremt när daniel väcker mig för han har tråkigt el vill visa något osv...
 
Speciellt nu när man har små barn o varje minut är värdefull som man får sova.
Imorse väcker han mig när jag sover som bäst o vill jag ska kolla på hur söta han och Hampus är....
Alltså påriktigt hur "ego" får man vara???
Jag blev sjuk irriterad då jag matat två nätter i rad o behöver sova.
 
 
Ja var ju tyvärr bara gilla läget o gå upp.
Söta är dem ju alltid så fattade liksom inte grejen att väcka mig.
 
 
Hans försvar när jag åter igen tog upp att jag vill inte han väcker mig om det inte är akut när jag väl somnat..
Men du knuffar ju på mig o säger jag måste upp nu!
Ja men då ska ni veta att det är fall han har en läkar tid el dyligt o ska iväg och jag redan har försökt väcka han gulligt en timme.
 
 
Jaja jag drack en kaffe o sen va jag glad igen men tycker det är repektlöst o väcka en sliten småbarns mamma som beöver sova,haha!
 
Trevlig fredag på er!

2 kommentarer:

  1. Att inte D vet bättre än att väcka den björn som sover. D kanske tyckte det var tråkigt när han var vaken alldeles ensam stackarn. D trånade efter sällskap. Du får vara glad att D väckte dig.KRAMIZZZZZZZAR Faster Lena

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig Alexandra, en småbarnsförälder behöver sin sömn!
    Så till dig Daniel: Fy!

    SvaraRadera