torsdag 1 november 2012

????

Om ni läser min blogg varför gör ni det?
 Haha jag menar det är kul o veta.
Kanske känner igen er el bara vill skratta år någon som är helt ute o cyklar enligt er., bra tidsfördriv, enda sättet o veta att jag lever då jag är extremt svår att få tag i ibland, intressant kanske???
Vad vet jag.
 
Och vad skulle ni vilja jag skrev om? 
 Om Hampus,mig,renoveringen,Katterna osv osv.
 
Ni kanske undrar något?
 Ställ gärna frågor så kan jag besvara så gott det går,hehe!
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Jag har följt din blogg ganska länge, och det här varit lätt att hålla sig kvar tack vare att du är så bra på att uppdatera bloggen.
    Jag uppskattar din ärlighet. Och jag känner igen mig väldigt mycket i dig. Både på gott och ont. :-) Med det menar jag så klart att både de svårigheter du upplever i livet och de fina och härliga känslorna och upplevelserna.
    Sen har det ju hänt väldigt mycket i ditt liv sen du delade med dig om att du var gravid, svårigheterna att komma dit, händelserna efter det och att du nu faktiskt är mamma åt en pojke som bara verkar ha bra förutsättningar framöver.
    Jag har känslomässigt hängt med på din resa och har under de mest kritiska perioderna tittat efter nya inlägg oftare än vanligt.
    Jag uppskattar det du skriver om, önskar inget annat, just nu. :-)

    /Camilla

    SvaraRadera
  2. Jag är gravid ( beräknad idag )och kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade din blogg, blev kvar för att få följa er alldeles supergulliga son och tycker att du skriver så ärligt om glädjen och det jobbiga i att vara förälder, förstår att du/ni haft det extra tufft och beundrar verkligen din styrka! Sen gillar jag alla fina kläduotfits som du visar!/ michaela

    SvaraRadera
  3. Jag tycker vi träffaas alldeles för sällan, nunär jag börjat jobba finns ännu mindre tid. Jag hoppas att när H blir äldre och mer stabilt i sitt mående kommer vi att hitta tillbaks till varandra. jag följer er på bloggen så länge. Massor med kramar från jenny och Emelie

    SvaraRadera
  4. Det är fint att ha möjligheten att följa Tyras sysslings utveckling genom din fina blogg! Följde ju den innan också, men ännu tätare nu.

    Vi är ju inte så nära och så men vi tänker mycket på er.

    kramar från oss!

    SvaraRadera