tisdag 6 november 2012

Går sådär!

Har problem mad att få Hampus att ligga på mage o träna nacken.
Han ligger inte ens en minut utan att bli hysterisk.
 
Har testat att lägga  filt under bröstet o även lagt ammningsringen under.
Lägger han flera gånger om dagen o även testat att lyfta han så han måste hålla upp huvudet.

Men den fungerar bra som stöd när vi tränar o sitta =) el halv ligga haha!
Mys pys


Inte alltid lika kul o sitta/ligga själv!
 
Hampus är sjuk nu o det märkt verkligen då han skriker som en galning.
Inget är bra o han sover oroligt oxå.
Har ont i huvudet och är extremt trött.
Tack gode gud att Daniel är hemma så han kan ta honom ibland.
Jag önskar jag vore piggare så jag hade mera tålamod men efter mitt utbrott i fredags har jag varit super trött verkligen.
Nej nu ska jag fixa mig o iväg o köpa fars dags pressent =)!
Ha en härlig dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar