onsdag 14 november 2012

Hampus mitt hjärta!

Ååå herregud så underbart det är att få vara mamma till denna charmiga lilla goding.
Han är så fin o vilken charmör.
Han snackar,ler,skrattar o gosar så jag nästan exploderar av kärlek till honom.
Mitt allt!
 
Som förälder så tycker man ju självklart sitt/sina barn är dem finaste i världen o det är ju tur för jag är ego o vill ha H för mig själv =) ne skämt o sido så är det på riktigt nästan läskigt hur mycket jag känne för denna underbara unge.
 
Blir nästan jobbigt ibland för jag älskar han så innerligt.
 
Dåligt samvete har man ju till o från för man inte är närvarande med honom till 100% som jag skulle önska att jag orkade vara dygnets alla timmar.
Men jag förstår jag inte kan ha det kravet på mig själv.
Vissa dagar orkar man bara inte mera än det man måste o då drabbas ju även min skatt.
Även om han alltid är prio ETT!
 
<3 <3 <3
 
Tack älskade Hampus för du har sån styrka o viljekraft.
Du är en gåva o det vackraste jag någonsin sett.
Att ha dig nära, höra dina andetag ,känna din värme är det absolut bästa jag vet.
Att se dig le,höra dig prata,skratta fyller mig med energi och en glädje jag endast kunnat drömma om.
Stoltaste när jag inser att du är min o jag har skapat dig.
Du är helt perfekt precis som du är och jag ska göra allt för du ska förstå hur speciell, stark,underbar och älskad du är.
Redan när jag visste du fanns i magen var du det jag älskat mäst men nu blir det nästan intersivare o större för varje dag.
 
Spelar ingen roll hur ledsen,arg,besviken jag är så fort jag ser dig och ditt perfekta lilla du så blir allt bra.
Du är min styrka,svaghet,utmaning,rädsla,lycka och största kärlek i livet.
Du är det som får mig att sväva iväg o tappa fotfästet men oxå det som får mig o stå stadigt på jorden.
Du är helt enkelt det BÄSTA!

3 kommentarer: