torsdag 1 november 2012

Big H

Ååå min lilla goding börjar bli stor kille påriktigt nu.
Var på bvc och vägde/mätte honom igår.
5v sen senast o han hade lagt på sig 1kg o hela 5cm =) så
5.620g och 57cm lång
Kolla in mig o min runda goa kropp
mamma älskar den <3

 

Han är så rund o go precis som en liten ska vara.
Han har flera hakor och halsen ser man inte,haha!
Svårt kanske o se på bilderna men låren är som små tjocka korvar helt underbart.


 
Tiden går fort o han är snart inte så lite längre.
Både med glädje o sorg...
Skönt när han blir äldre så man kan få mer respons o så men så gosigt o bara få burra in sig i hans tjocka mage, gosa, lukta o njuta..
Kommer han garnterat inte vilja att jag gör när han är äldre (får jag göra i smyg) haha!
Kanske ska passa på att vila lite nu när jag lyckats få godingen att sova =).
 


1 kommentar:

  1. Hampus har verkligen växt till sig. Jag vill oxå borra in ansiktet i hans korviga lår. Mår han bättre nu efter operationen? Ha en härlig söndag ta vara på varann. Kramizzzzzar faster Lena

    SvaraRadera