måndag 19 november 2012

jobbat lite!

Idag kom pappa o mamma hit så jag,pappa o Daniel kunde jobba lite på övervåningen.
Mamma höll Hampus sällskap.
 
Vi röjde undan massa bråte o körde till återbruket.
Blir yttligare någon vända i morgon.
Även tvättat massor i dag o ska fortsätta i morgon.
 
Vi har ju inte gjort något på övervåningen på väldans länge då daniel legar med inflamation i båda armbågarna o jag i ena.
Sen har vi inte orkat utan fokuserat på H istället.
 
Men nu vill vi sätta fart o riva färdigt o börja bygga upp väggar så vi är klara med iaf v-rummet o gästrummet tills jag fyller.

Fotar o lägget ut bilder i morgon.
Dagens lilla charmör:
 Måste ju säga att jag tycker han är så fantastiskt vacker o söt min lilla prins.
 
Tihi
 

2 kommentarer:

  1. Det är bra att ni lyssnar när kroppen säger ifrån.Ni blir färdiga vad det lider.det som ni inte gör idag står kvar till i morgon.Hampus är lika söt som vanligt,med andra ord supersöt. KRAMIZZZZZAR faster Lena

    SvaraRadera