måndag 12 november 2012

Klantigaste.....

ÅÅå så irriterad på mig själv just nu...
Har lyckats slarva bort kameran idag =(...
Hade tagit super söta kort på Hampus men hittar inte kameran.
Kan ha glömt den på nordsjö ide o design el vad det heter då jag vet till 100% jag fotade där inne....
Jaja jag får ringa i morgon o kolla.
 
Hur slarvig o klantig kan man vara???
Får skylla på att jag haft en mindre bra dag då jag gråtit massor utan att veta varför riktigt.
Bara mått allmänt dåligt.
 
 
Köpte nalle puh vägg dekor till H i dag =) ( mamma Alex älskar nalle puh och har gjort i alla år)
 Bjuder på gullit citat av Puh oxå =)
 
 

 
Han är väl för underbar denna lilla gula björn.
Så otroligt mysig.
 
Nej nu ska jag mysa ner mig o glo på serier en stund o bara släppa denna dag o längta tills i morgon o en BRA dag trots det är Tisdag =),hehe!
Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar