tisdag 6 november 2012

Psykbryt!

Fredagen började bra med en promenad till bror,carro o sötisen David för att hämta lite av resterande grejer som vi har kvar på bla vinden.
Vi fick jättegod  paj som Carro gjort (hon är super duktig på att baka)
Hampus innan vi gick <3


H i morfarsknä =)
Davis är så duktig o kan äta själv =) <3!
Alltså han o Hapus kommer krossa många tjejers hjärtan i äldre dagar.
Så otroligt fina o charmiga små killar.
Dem hade även sin första "konversation" haha!

 
Efter vi varit hos bror så kom Daniels föräldrar till oss och skulle fika.
Farfar o Hampus
 
Ja grejer var att jag var trött o daniel hade någon extrem inre stress så hans stackars föräldrar fick uppleva psykbrytet från helvetet.
 
Jag kan bli förbannad o riktigt arg, säga dumma saker o skrika.
Men denna denna fredag brast något och jag fick ett utbrott på Daniel som jag inte haft en ända gång under våra 5år.
Jag skrek,skällde o drog hemmifrån utan mobil o allt.
Daniel var ju självklart inte guds bästa barn själv under den här utbrottet.
Till hela historien hör att vi skulle ha middags gäster kl 19.00 och det här var väl  runt 18.15-18.30 kanske.
Ingen hade duschat o vi hade inte dukat heller så..
Det slutade iaf med att daniel kom efter mig o sa förslåt vilket var tur.
Jag kommer in o går till köket för att jag blöder från handen då jag råkat skära mig tidigare under dagen.
Tårarna börjar rinna ohejad o daniel stackar mor o far är helt chokade över denna händelse.
Therese kommer fram o kramar mig o hon börjar oxå gråta.
Jag ber om ursäkt att dem behövt uppleva detta.
Jag ångrar att allt blev fel men jag är glad jag fick ut det som behöves för jag är känslo människa o jag kvävs av att inte få ut det som ligger o trycker.
Sen tror jag vi har haft det extremt med Hampus som mått dåligt o nu är förhoppningsvis allt över o då kunde jag andas ut på något sätt o allt bara kom.
 
Daniel o jag är duktiga på att prata så vi sa båda förlåt o sen va det över.
Båda har nog väldigt mycket innom sig o självklart går det ut över den andra.
Sen är det nyttigt o bråka ibland dock kanske inte som i fredags men...
 
Vi hann ha middagen o det var väldans trevligt =).
God mat o trevligt sällskap.
Fick fina blommor o en fin kofta.
 
Hampus fick en elefant(bild kommer)
 
Så jag har inte pratat med Daniels föräldrar efter händelsen o tycker det är lite jobbigt att ringa då jag var totalt spykfall i fredags.
Jaja man lever bara en gång.
Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar