måndag 25 augusti 2014

Söndagen!

Igår direkt efter jag skrivit mitt inlägg så insåg jag att min älskade lilla skatt inte alls va nå pigg. Han sluddrade , vinglade när han gick och dreglade i massor. Ingen feber hade han men ögonen va glansiga å ögonlocken hängde på honom. 
Blev upp till barnakuten direkt. 

Hampus ville inte äta något på hela dagen igår och när han väl åt en ost skiva så idisslade han nästan och åt liksom med ena sidan.
Munnen spände han hela tiden o gjorde märkliga rörelser.
Han kom inte till ro och grät mestadels. Vägrade sova och var allmänt märklig.
Vi är fortfarande kvar här och dem gör bättre och grundligare kontroller.
Idag så ser han piggare ut trots enbart 4h sömn inatt. 

Nu ska vi snart göra EEG och ev ryggmärsprov. 
Hampus har nyss somnat vilket är skönt då jag är på helspänn när han är vaken. 
Dem ringde även från Ikea igår för att höra hur det gått för våran lilla kille. Väldigt gulligt gjort tycker jag. Hon sa åter igen att hon var imponerad av mitt lugn och hur jag hanterade situationen. Hon sa va så skönt för du lugnade även oss när du va så bra med din son.
Det känns så bra å höra för jag har en annan uppfattning om hur jag hanterade situationen. Men antar för jag vet hur kaoset,rädslas o den fruktansvärda paniken hägrade i kroppen.

Men blickar vi framåt och jag ser bara att det kan bli bättre.
kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar