måndag 4 augusti 2014

Bröllopet!

I lördags var det äntligen dax.
Nadja och Thomas dag!
 
Va det bästa kyrkbröllop jag varit på.
Så fint och jätte bra mat/fest.
Så vackra dem var hela familjen med alla barnen <3.
Verkligen så glad jag fick vara med och göra deras speciella dag.








 
Tog inte så många bilder då jag lyckades glömma den stora kameran.
Hade nämligen en liten panik incedent innan jag kom iväg på bröllopet.
Blev utelåst så kom inte in i lägenheten förren ca 15 min innan jag skulle hämtas så glömde både det ena å det andra hemma.
Blev snabb fixa o kasta på sig kläderna.
Svettig o stressad alex tog en selfi =)
 
Grattis till er det vackra nygifta paret!
Ni njuter just nu av en härlig och välförtjänst semester bara ni <3.
Jag tror på er och eran kärlek och jag önskar er alllycka till i framtiden.
 


1 kommentar:

  1. Fina bilder o du var och är så
    Snygg!!!/ Nadja

    SvaraRadera