tisdag 26 augusti 2014

Känner mig lycklig!

Det var ett tag sen jag kännde mig riktigt lycklig men idag när jag vaknar utvilad,hemma,solen som lyser utanför och med en Hampus som verkar som vanligt är det lyckorus som sprider sig i min kropp.

Återigen slås jag över hur fantastiska människor som finns runt mig och min familj.
Alla som engagerar sig i mitt älskade lilla barn och oroar sig för honom.
Han är en ren kärleks bomb,en kärleks magnet.

Ända sedan han föddes har har visat oss hur mycket kärlek det finns runt om och tror inte man förstår det om man inte blir påmind om det lite nu och då.
Han får mitt hjärta att stanna av oro men även att nästan explodera av kärlek o glädje.
Alla barn är ju såklart kärleks bomber men alla är inte kärleks magneter som min H.
Han drar till sig enorma mängder kärlek och han är så kärleksfull själv.

Han ger så många människor leenden.
Ett chamtroll är han.
Sprang fram o bara kramade någon dam här på stan för ett tag sen. (hon vart så glad)
Även på Dagis när dem nyinskolande är ledsna o gråter hos fröken går han fram och ska trösta.
Förra veckan sa han åt ett annat barn...du behöver inte vara ledsen för mamma och pappa kommer senare <3!

Han är enormt klok,stark och envis mitt lilla mirakel och just i detta nu har jag helt glömt bort hur jobbigt och påfrestande han kan vara,haha!

Stolt lycklig mamma till världens absolut underbaraste Hampus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar