måndag 11 augusti 2014

Farmor!

Igår åkte vi till farmor och hälsade på lite.
Hampus hade självklart tagit med traktor och grävde så fint i farmors nyplanterade blommor.
Efter att han lekt i jorden nån timme vart det bada då han va så full i skit.








 
Kul att få leka hos farmor på landet.
Idag vet jag inte vad vi ska göra men något blir det nog.
 
Hampus är fortfarande extra gnällig o jag är fortfarande tröttare än normalt.
Tur Daniel är hemma och tar honom så mycket att jag kan få andas lite.
Känns som hjärnan ska explodera när det ända jag hör är hans gnäll.
 
Vad gör man åt gnälliga barn? jag klarar inte av gnäll alltså, får hjärnblödning....
Arg ledsen,trött ja men gnäll kan vara bland det värsta som finns.
 
Jaja snart är det dagis igen å då kommer jag sakna ha gnäll pelle hemma så ska försöka sortera bort det.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar