måndag 11 augusti 2014

Kungsbyn!

I Onsdags åte jag,Magnus,David och Hampus till Kungsbyn.
Hade en heldag o killarna hade så kul.
Vi klappa Älgarna,fåren o grisen.
Kollade på kronhjortarna och Visenter.
Bildbomb från dagen =)





 
Älgarna va typ intressanta i 2min sen va det traktorn som va spännande....













Klappa kaninen fick dem oxå göra och Hampus skulle ju givetvis gosa med den som med allt annat <3
 
Lyckan hos min son när det fanns en Traktor park va ju över det vanliga. Han skulle gräva, gräva o gräva.






 
 
Fanns även en klapphage för barnen =).
 
 
 
 
Sen fick man rida oxå men Hampus vill inte, David därimot ville rida
 


 
Sen fanns det en liten lekpark utanför som hade en gammal traktor man kunde klättra upp i och det va väldigt kul för alla killarna =)
 


 
Magnus lekte som en riktig lek pappa =), jag satt o vila så skönt.


 
På vägen hem var det två mycket trötta killar som somnade
 
Jag tycket att Kungsbyn va alldeles utmärkt för barnen.
Fanns massor att göra och många spännande djur att se o få klappa.
 
Hampus tjatar än i dag om Magnus, vill gå hem till Magnus o leka säger han.
Hampus har alltid tyckt jätte mycket om Magnus men nu kan han ju uttrycka sig så då blir det mycket prat om morbror Magnus.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar