måndag 8 april 2013

Veckan som varit!

Veckan som varit har bestått av jobb o trötthet.
Hampus godingen är lite förkyld o sover lite halv krassligt på nätterna.

Men dagarna är han pigg o väldigt glad.
Han vill gärna gå hela tiden o drar sig upp mot väggar o allt som kommer i hans väg.
Ramlar o gråter men upp o försöker igen.
Cooling i sina nya solglasögon!



Ååå får jag trycka på pappas dator *lycka*


Ååå vad är det här...







Som sagt han drar sig upp mot allt...


Har även varit ute på lite promenad o hälsat på hon mormor.
Fixat pass till både Hampus o pappa.
Godingen <3



Busar hos mormor o morfar

Charmören vid frukosten..



Såhär låg grabbarna och sov en kväll när jag kom hem från jobbet =)...


Den här v så åker pappa D o jobbar så jag o H blir själva i 15 dagar =(.. Som tur är jobbar jag inte så super mycket nu så H får vara hos mormor och morfar när jag är på jobbet.
Idag blir det åka o handla lite o sen film i soffan.
Imorgon har jag utbildning på efter middagen och även torsdag em är det utbildning.
Sen jobbar jag fredag men är jag ledig resten av denna v =) så det är härligt.

Sitter o kollar på resor till Turkiet till hösten o vill verkligen komma iväg, kunna vara där i ca 10v hittat resa för 1800kr tur o retur så ska nog slå till...Bara få med pappa D på planen oxå.
Ha en bra dag kära läsare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar