söndag 28 april 2013

Jag vet jag inte borde...

Jag vet jag inte borde lägga ner varken tid eller energi på detta men vet inte hur jag inte ska kunna göra det.

Självklart handlar det om att jag har uppenbarligen problem med att jag stör mig en hel del grejer just nu.
Varför jag gör det vet jag inte och jag gör allt för att försöka minimera det.


Så åter igen fega människor, hur trött kan man bli på vuxa människor som inte vågar stå för vad dem tycker?
Har jag gjort dig något så tala om det för mig annars kommer jag aldrig kunna rätta till det el förklara varför jag handlade som jag gjorde.
På människor som konstant är negativa o ser allt svart.
Ja livet är rätt jävligt ibland men inte fan hjäper det o sprida negativ energi.
(dock får man vara lite allmänt bitter ibland)
Orka höra andra sucka o stöna.

Nu kan man tänka!! Alexandra bara undvika dessa människor =)... Tro mig jag gör allt för att göra det men ibland går det inte.

Man måste inte tycka om mig och helt okey om du inte gör det men spela inte ett spel och låsas när jag är närvarande då.

Vill bara tilllägga att jag sitter själv när jag skriver detta,suckar o stönar inte så dem runt mig blir irriterade.
Nog tur jag ska på semester om 4dagar <3 med mina prinsar.
Så det blir sol i sinnet =),haha!


Veckan som kommer är det dax för 1års kalas för våran lilla PRINS H <3.
Har dock blivit planerat nu i dagarna så blir inte något stort utan bara lite familj o så.


Nästa år när goding förstår mera är det roliga,viktigare o fira.
Kommer ju vara i Turkiet den dagen han egentligen fyller så firar nog lite där nere oxå =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar