lördag 13 april 2013

Lördags galej!

Morgonen bestod av mamma/Hampus lek =)
<3









Sen vid tio kom Emma o lekte med oss och vid ca halv tolv åkte vi till ikea o kollade/shoppade,fika samt åt lite.
Hampus nya boll

Väldans massa folk var det. Antagligen för det regnade ute.
Drygt när det är så där mycket man blir så trött i huvudet.
Hade iaf super trevlig o kul o se lilla Emsi lite oxå.
Vid ca 16 tiden var vi hemma igen och då passade jag på att bada lilla H och han ÄLSKAR att bada =).
Idag upptäckte han även att man kan ju plaska...Jag var lika blöt som han kan jag säga,haha!
Underbara unge <3





När han badat klart så lekte vi lite till =)




Och nu ligger min älsklings kille och sover så gott efter en hel dags busande.
Jag sitter o njuter av nya loka som är super goda och läser lite skvaller.

Nu ska jag strax kasta mig på soffan o bara vara.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar