torsdag 11 april 2013

Första natten på länge...

Igår åkte pappa D o jobbade vilket vi har varit bortskämda med att han inte gör då han varit sjukskriven ca 1år då först hampus kom o sen han nacke.

Vi har väl inte sovit speciellt bra varken jag el lill godingen.
Sex var det tydligen dax att gå upp o leka enligt mini.
Så bara följa med o in på hans rum för 2h morgon bus.














Jag läste tidningen o drack en kopp te =)

H sover nu o jag har lite tid själv.
Solen skiner o det gör att man blir så mycket gladare.
 ska jag iväg på utbildning under em och älsklingen ska sova hos mormor och morfar i natt då jag jobbar 7.45-15 i morgon oxå.

Men sen har jag lör-tis ledigt.
Nej ska passa på att ta en snabb dusch nu innan H vaknar o vill leka.
Ha en härlig dag kära läsare!



1 kommentar:

  1. Underbara bilder! Fina leksaker;) pussar från brusiluskan.blogspot.se

    SvaraRadera