måndag 22 april 2013

Det är ingen vanlig dag.....

För det är Alexandras födelsedag,HURRA;HURRA;HURRA!
Hahaha!
Jasså då hade man yttligare ett år på nacken.
Med andra ord lite visare,lite starkare och många erfarenheter rikare.

Hampus ville upp halv sex men jag lyckades få han att somna om ända tills kl 8.00 =) så tack lilla hjärtat för den härliga sovmorgonen.


Mamma,pappa och lollo har varit här och fikat samt sagt grattis .
Hade gjort super god tårta.




Sen ringde min stora prins i morse och fråga om jag fått present o jag sa självklart nej inte än.
Kolla mailen sa D då!
Den 3maj till den 18/5 åker vi på våran första semester som familj <3
Bästa presenten man kunde få.
TACK ÄLSKING<3!

På em kommer nog Sandra och Smilla samt Daniels mamma o fikar lite.

Nu ska jag mysa ner mig bredvid min sovande lilla prins!

2 kommentarer:

  1. Ett jättegrattis på födelsedagen! :-)

    Och tack för fin och härlig blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket både för gratulationen och för kommentaren om bloggen = . Gör mig glad!

      Radera