måndag 1 april 2013

April,April!

Oj redan första April.. Jag får nästan panik då dagarna o veckorna bara försvinner.
Va ju nyss aug känns det som.
Alla sa när man var yngre att åren kommer gå fortare och fortare o speciellt när man har fått barn och jag förstår i dag vad dem menade.
Om 1 månad ca blir Hampus 1 år.

Märkligt det där att barnen blir äldre men inte jag som förälder.. nja kanske något tröttare men äldre blir jag inte ,haha!
Någon frågade mig på jobbet hur gammal jag är o jag svarade jag var 31..vilket jag tydligen inte är då jag visst fyller 33 om 3v.
Jaja pettitesser det där med ålder.

Idag börjar vi med stegtävling på jobbet och här är min fina stegräknare som i detta nu endast har 69 ynka steg.
Jag är ju lite av en tävlings människa så har gett mig fan på att jag ska vinna utan fusk,haha!
Man ska ju gå 10.000steg om dagen vilket bil minst 30.000steg på en månad så får väl iaf ha det som lägsta mål.
Nej nu ska jag gå och pussa på min älskade lilla mini me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar