torsdag 18 april 2013

Trött,skrik,skratt och sång!

Ja min kära son vaknade halv 5 i morse o tyckte att nu vill jag gå upp.
Jag var inte lika säker på det kan jag säga så med lite skrik och gråt lyckades jag få honom att ligga i sängen o leka lite till kl sex.
Upp dricka en kaffe o morgon lek.

Idag blev det att dansa o sjunga/skratta till musik.
Dansa naken är ju härligt =)




Sen ringde vi o prata med pappa <3 hihi!




Hampus älskar musik o blir så glad när dansar med han.
Att yla med sången gör han gärna o jag skrattar så jag nästan gråter,hehe!

Försökte även få i han lite gröt igår o då kom hans hysteriska sida fram som han oxå har efter sin mor..
Så förbannad blev han...Men han åt iaf några skedar innan utbrottet så det är bra.
Arg...

Emma kom och vi åt frukost och sen vart det dax för storbak....




Bakade detta =)





Sen 


sen till sist


Självklart hjälpte lill godingen till med bakandet.. el iaf att prov sitta plåtarna =)
Tihi så busigt...

Hej hej!

Hej då!



Nu är det dax för mig att checka ut för idag för så trött att jag är irriterad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar