fredag 12 april 2013

Fredags trött!

Började 7.45 i morse o jag var så trött på jobbet hela dagen men som tur var gick dagen fort.
Men när jag är hemma inser jag att jag har något i jackan som inte ska vara där......
Jag har lyckats igen!!!!!!!
Jobb telefonen är med i min ficka...Till det hör att alla larm samt om någon ringer på dörren eller endast öppnar dörren så kommer det i telefonen o den talar om att dörrlarm osv osv...TUR man kan stänga av den =).


Sen kom Hampus pass i dag så jag gick o hämta =)... Där hade min älskade virr panna D skrivit in att han är 20cm längre än han egentligen är...Tur barn växer fort,hehe.


Världens goaste o gladaste big H





Hampus står o går så mycket han bara orkar.. ibland blir han så trött att benen darrar men han kämpar på..


Min mini prins sover gott och jag sitter o äter lite godis o dricker dricka =).
Snart ska jag krypa ner o gosa med min härliga,fina son.
För vem vet vad morgon dagen har att erbjuda oss.
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar