tisdag 23 april 2013

Peppar chips och gråt!

Idag har min oftast väldigt glada son varit lite smått gnällig o gråtig.
Kliar i munnen och inget är riktigt bra.
Svårt att sova o vaknar hela tiden.
Misstänker det är för han är i en period när han utvecklas mycket och fort.

Även fast jag vet allt det här så känner man sig misslyckad när han bara ska vara i min famn annars är det utbrott o gråt.
Jag låter han ha det(utbrott) då jag inte vill få honom att bara man gnäller så tar dem upp mig.
Lite kul har vi ändå haft idag jag lill prins =).



VÄRLDENS BÄSTA PAPPA D satte in lite pengar så vi kunde shoppa lite smått o gott inför semestern nästa v <3.
Nu ligger inte bilderna i ordning men blev 3st olika solhattar, en kofta,3st par strumpor,
Shorts o ett linne samt en lättare sko med sula...Inte direk snygg men ända vi hitta i stl 16/17 då Hampus har väldigt små fötter.
Sen ett par tofflor typ.










Även Sandra kom förbi  på en em kaffe =).

Nu sover lill prins och jag äter peppar chips och ska kolla på en film.


Kram kram!

1 kommentar:

  1. Filmen är riktigt bra tycker jag :) hihi.. Och chipsen är ju så goda :) Va fina grejerna va dessutom!! Kramis

    SvaraRadera