onsdag 12 september 2012

Varför?

Kan någon tala om för mig varför man lägger upp på facebook hur mycket man gått,hur många kalorier man bränt,hur lång tid det tog osv??
 Vem fan bryr sig!
Om man tränar så hoppas jag man gör det för sin egen skull o då fattar jag inte varför man måste lägga upp det på facebook.
Är det någon typ av klapp på axeln av sig sälv?
Att andra ska gilla o komentera så man känner sig duktigare?
 
Kan förstå statusar där man skriver man drar o tränar osv men att lägga upp massa annat skit känns för mig mycket onödigt o känsla av att få bekräftelse av något slag.
 
Grattis alla duktiga som tränar o bränner kalorier på x antal minuter.
Men helt ärlig måste man lägga upp det på face!
Skrärpning.
 
Ja jag stör mig fan på alla dryga runkeeper grejer som dyker upp på min face sida när jag loggar in.
 
Ja jag vet i land problem men måste ju få gnälla på något så jag känner mig svensk!
Haha!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar