söndag 30 september 2012

Sista gången!

Fredags vart det lite fest med mat o drinkar =).



Det som var lite tråkit va att jag lagat mat till 9st men bara 4st kom och åt =(.
Känndes  tråkit att man inte kan säga till i tid att man inte kommer.
Hade ju lätt kunnat spara 500kr på allt jag handlat i mat väg om jag visste vi skulle vara så få som åt.
Plus hade ju köpt sprit o likörer o grogg virke för  1000kr oxå för vi skulle ha drink kväll (dock detso mera åt oss som var där ).
Hade ost o kex samt efterrätter till ett kompani känndes det som o förbannat trist att det fick kastas för vi va så få.
Så min slutsats är att jag kommer inte ha flera Tjejkvällar för oftas är det halva styrkan som bangar o så står man där o har planerat o handlat.
Nästa gång blir det bara dem jag har närmast.
Å det blir när vi fått klart övervåningen.


Fick fina blommor =) o andra fina saker som en bröd korg o smör knivar jag kollat på.
En bad anka o en lite flaska vin.
Så TACK min härliga tjejor som FAKTISKT kom o gjorde kvällensuper.


Men så glad att ni som kom iaf kom o förgyllde min kväll.
Så tack till er pinglor =) ni är bäst <3



 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Jag tackar ännu en gång för festen! God mat o vilka drinkar!;) väldans trevligt var det<3

    SvaraRadera