söndag 16 september 2012

Söndas fika!

Idag el inatt har det endast blivit 2,5h sömn så var en trött alex i morse.
Dock somnade jag 2h i går kväll vid halv nio till halv halv elva när jag matade lill godingen.
Så i dag var det kaffe som blev räddningen.
 
Ner på stan med Sandra  o lite söndags shopping =).
 

Den här i grå.

Sen tre st nya pyjamas =)
 
en grön mumin o två till gröna.
en randig o en med elefanter på (bilder kommer) hehe.
 
 
 
 
Sen måste jag tacka min mor o far för en super middag igår.
Sen måste jag bara säga att min bror o Carros son David är ju så söt o charmig att man smäller av.
Vilken gobit o härlig unge.
Ja David o Hampus kommer bli riktigt farliga i äldre dar.
Två fina killar.
 
Nu söndags mys med mina grabbar i söngen med glass o film.
kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar