söndag 9 september 2012

Riva väggar!

Idag har jag som bekant varit extremt trött men tydligen inte min Sambo så jag har duktig som jag är hjälpt han o slå ut nästan alla väggar som ska slås ut idag.
 


 
Itter o drömmer mig bort i inrednings världen =).
Har bestämt mig för att jag vill ha lite new england stil i gäst rummet.
Vitt,vitt,vitt o lite färg oxå haha!
Vad tror ni om detta?
LIte kuddar med färg kanske inte just dessa men liknade
Fotpall

Den här sängen från ikea tänkte jag o vitt överkast.
Sen någon snygg new england stil på tavla fast lite mera cool typ den här.
(tänkte man kan göra egen med flagga i bakrunden o sen kanske Hampus som är tecknad på)
 
Sen kommer jag även ha en lite data del i gästrummet o då blir det enkelt som det här.
Data delen kommer vara där kattvinden är så den är lite gömd.
Har ju en bärande pelare mitt i tummet som delar av mot kontorsdelen.
Den tänkte jag betsa så den blir i mörkt trä.

Daniel försökte få till att vi ska ha heltäcknings matta i vardagsrummet med där går fan min gräns.
ALDRIG i mitt liv när vi har småbarn o katter.
Han får ju göra hur han vill i vardagsrummet har jag lovat men en svart heltäckningsmatta va fan för mycket,haha!
Alltså ibland tror jag han driver med mig.
Mitt förslag var att inte bygga igen mot kattvinden där dem bärande pelarna är.. Utan göra tex en typ av bar där el nåt..
 
Gick kanske inte riktigt hem hos herr Enqvist men jag är ganska envis så ska nog kunna tjata till mig något mysigt man kan andvända den ytan till.
Nej nu ska jag kolla vidare på vad jag kan göra för kul i mina kommande projekt!
Kram o natti på er!
 
Sen nu när vardagsrummet blir klart kan jag få börja inreda o fixa barnrummet oxå =).
LOVE IT!
Fast dröjer nog till nästa sommar men iaf känns lite närmare nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar