onsdag 19 september 2012

Gunilla,Gunilla,Gunilla!!!!!!!!

Jag har sån avsky för denna hemska  människa som heter Gunilla Person och medverkar i svenska hollywood fruar på 3:an.
 
Hur blåst o bakom flötet får man bli??
Hon är ju en påriktigt mycket märklig o speciell människa.
 
Kan tycka att dem som gör den här serien borde anmäla kvinnan för barn misshandel o då har jag inte ens sett sesongen som var innan o då är hon tydligen ännu värre med sin stackars dotter.
 
 
Vem f-n tar med en KATT på ett möte med en producent???
O blir lack för dem inte öppnar dörren tillräckligt snabbt då hon inte kan stå med katten o vänta?????
Alltså man tror ju det är ett skämt.
Bjuder dit hennes "vän" som hon kanske träffat 3gånger o har sin stackars dementa mamma där som fyller år som en överaskning?????
 
Alltså jag dör av skratt när jag ser denna vidriga människa.
Är nästan så man vill stänga av  bara för hennes fula tryne syn, men jag kan inte låta bli att fortsätta se på puckot som driver en till vansinne här hemma i soffan.
 
Hennes mycket intelligenta uttalanden i gårdagens avsnitt:
 
"Tal böcker är ju inne nu, speciellt bland hörselskadade"
 
"Jag har ett konsnärligt öga som du kanske ser"
 
Sen var det något om att hon hade alla vägar osv i huvudet men ändå vill hon ha igång gps (den funkar inte) då stannar hon o frågar vägen!!!!!
 
Sen är hon ju en människa med noll självinsikt om hon tror hon är en celebrity o ska skriva en själv biografi för man ska smida medans järnet är varmt o hennes är hett just nu....
 
Hon ska stämma Gp tidning för dem valt ett foto
(bilden det handlar om)

Här är ur tidningens (Gp)intervju med henne :
 
 
Ångrar du ditt beteende i talangjakten där Erika mådde dåligt?
– Vi tror på Gud och Jesus och jag tror att det var Gud som gjorde att Erika kräktes och fick upp det otäcka slemmet i halsen. Sen gick hon in i tävlingen, sjöng som en näktergal och gick vidare till nästa steg. Det var inget onaturligt för mig, men det blev ramaskri. Folk slog bakut över ett uttryck! Vad är det för fel med det?
– ... Jag sitter på andra sidan jordklotet och jag fattar ingenting! Vad har jag gjort? Jag gick på en talangjakt med ett förkylt barn! Skulle jag lägga ner helt bara för att jag var orolig för vad folk ska tycka? Jag vet vem jag är och jag har inget att be om ursäkt för.

Hur försörjer du dig?
– Med pengar från Erikas pappa. En man som inte kan försörja sin kvinna är ingen riktig man enligt min åsikt.

Finns han med i bilden?
– Nej, ingen kommentar. Men jag kan säga att Erika har pengar så att hon aldrig behöver arbeta under resten av sitt liv.

Jaja finns mycket man kan säga o skriva om denna människa.
 
 
 
 

 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Håller med dig. Helt sjuk i huvudet! Blir så irriterad när jag ser men fortsätter ändå.... Kram

    SvaraRadera