tisdag 25 september 2012

Tv kväll!

Är ju Hollywood fruarna ikväll o man kan ju inte missa det,haha!
Det är det som räddar min tisdag.
 
Jag har denna dag lyckas åka till ikea o komma hem med allt UTOM det jag verkligen behövde.
Så Daniel får åka igen OOOps.
Fått spel på våran kaffe maskin o dränkt den i vatten o nu fungerar den ju typ inte SMART Alex.....
 
Va ner o skulle handla mjölk + bröd och glömde givetvis brödet så fick gå igen.
Sen spydde min underbara lilla prins ner mig o direkt efter körde han en sprut bajs på hela mina byxor o mitt täcke + kudde.
 
 
Men min älskade o underbara lille Hampe förgylle ju även den tråkigaste o gråaste dag så ler iaf.
Han börjar bli så stor o väger hela 4,6kg nu o 52,5cm lång.
Mannen i mit liv är han trots spyor o sprut bajs <3.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar